Tuesday, June 9, 2015

NEW IN | PASTEL PINK AND GOLD.

Hi bloggers, 


Paar dagen geleden kreeg ik een pakketje op de mat, en de inhoud daarvan wil ik met mijn lieve bloggers delen. Het zijn een paar oorbellen met mijn lievelingskleuren, pastel roze, wit met goud.
& een superschattig armbandje in de zelfde kleuren. Yes, die kan ik samen met elkaar combineren.
Ze zijn van My Jewellery, een geweldige webshop, ze hebben ook sieraden in andere kleurtjes, zoals pastel groen en andere zomers kleurtjes.


































Zelf houd ik heel erg van pastel-roze, ik ga deze oorbellen en het armbandje veel combineren met wit. Zodat de kleuren heel erg naar voren komen.
De oorbellen voelen ook totaal niet zwaar aan, ik heb zelf echt een heel gevoelige oorlel, dus hele zware oorbellen kan ik niet aandoen, maar deze zijn absoluut niet zwaar. Ze hebben nog veel meer sieraden met echt zomerse kleurtjes die kan je hier zien.































Het armbandje draag ik nu altijd op mijn linkerpols , want recht draag ik mijn zilveren armbandjes. 
Ik zou dit armbandje ook erg goed kunnen combineren met mijn gouden horloge ! 

Wat vinden jullie van mijn aankopen ? XO

4 comments:

thankyou ❥