Tuesday, June 2, 2015

NEW IN | ARMCANDY.

Hi bloggers,

Ik ben echt gek op schattige armbandjes, ik draag vaak donkere kleuren en dan vallen zilveren of gouden armbandjes heel snel op . Ik bestelde een paar dagen geleden deze twee armbandjes op de webshop van Dearyou.. Echt een superleuke webshop waar ze allerlei leuke sieraden verkopen voor een betaalbare prijs.


Éen á twee dagen later had ik ze al binnen ( pluspuntje! Iedereen houd toch van webshops met snelle verzending?! ) 
Het gouden armbandje is net als de zilveren €4,50 ,- 

















'












Ben echt onwijs blij met de armbandjes, Ik heb ze meteen om gedaan en ze zijn ook nog verstelbaar, zo passen ze om elke pols !
Ik raad de webshop  Dear You , écht aan jullie aan.
Snelle verzending en mooie sieraden !

Ik heb nog een kortingscode voor jullie van 20%, hij is geldig tot 20 juni .
kortingscode : goldandurban

Veel shopplezier ! 

5 comments:

thankyou ❥