Saturday, May 30, 2015

NEW IN | CHI STIJLTANG G2 LIMITED EDITION.

Hi bloggers

ik heb twee dagen geleden de chi stijltang besteld, ik had echt een goede stijltang nodig.
Ik heb namelijk heel dik haar en dat is echt vervelend met stijlen.
Deze stijltang gaat tot 220 graden en is geschikt voor dik haar, heb deze stijltang besteld bij JohnBeerens. Ik kreeg er gratis Silk bij en hairchalk.
Hij was in de sale, dus dat scheelde ook. ( van 169€ naar 109 € )
Ik heb 'm vandaag binnen gekregen.









































Ik zal een review maken wanneer ik de stijltang heb gebruikt,stay tuned XO 
Hebben jullie al ervaring met de Chi stijltang ? 

7 comments:

  1. Oeh wat een beauty! Ik ben benieuwd naar de review :)
    X Emma

    ReplyDelete
  2. Wauw wat een mooi ding!

    ReplyDelete
  3. Ben benieuwd naar de Review!! X

    ReplyDelete
  4. onwijs toffe stijltang zeg heel leuk om alleen al naar te kijken

    ReplyDelete
  5. wauw die kleurtjes al !!

    ReplyDelete
  6. Ik sta op het punt precies deze aan te schaffen. Ik heb net als jij dik krullend haar. Nu vroeg ik me af of jij hem al hebt gebruikt en wat jou ervaring ermee is. Hoe lang duurt het steilen en hoe lang blijft je haar steil?

    ReplyDelete

thankyou ❥